شرح وظایف واحد حسابداری و امور مالی

  1. اعمال نظارت مالی بر هزینه های مختلفی که برای واحدها انجـام می شود از نظر انطباق با آئین نامه و سایر مقررات عمومی و دستورالعمل های صادره و بررسی صحت و سلامت آنها در ارتباط با پرداخت صورتحساب ماهیانه قراردادها و هزینه های آگهی مناقصه و غیره

  2. ثبت هزینه ها و عملیات مالی بصورت روزانه در دفاتر حسابداری و بررسی و تنظیم و نگهداری حسابها و تفکیک انواع هزینه ها براساس قسمتهای مختلف تحت پوشش سازمان مرکزی .

  3. پرداخت حقوق و مزایا و اضافه کار و مأموریت کارکنان و سایر هزینه های پرسنلی .

  4. تنظیم و جمع بندی لیست های مربوطه بمنظور واریز بموقع به بانک جهت پرداخت به پرسنل.

  5. ارسال کسورات قانونی مربوط به حقوق از جمله مالیات و بازنشستگی و سایر بدهیهای متعلقه با تنظیم لیست های مربوطه به سازمانهای ذیربط.

  6. تهیه و تنظیم تراز مالی در پایان هر ماه و بررسی صورت مغایرت بانکی بمنظور وضعیت چک های صادره و مشخص نمودن چک های وصول نشده بین راهی به جهت تطبیق موجودی حساب بانک با دفاتر حسابداری براساس صورتحساب دریافتی از بانک.

  7. بررسی و کنترل کلیه اسناد هزینه با تهیه صورت ریز و سند مادر بمنظور ارسال به اداره رسیدگی

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *